Bättre

Hej hej.
Nu har det vänt här hemma - äntligen. 
Skönt. Jag har varit orolig att jag inte ska orka gå till jobbet imorrn, men nu tror jag nog det kommer gå!! Yey!!

Det här, min vän, är de tre bästa i mitt liv!!! Mitt livs kärlekar❣❣


I eftermiddags åkte vi en stund och hängde med folk från kyrkan. Matilda och Elias hade fixat ihop så bra med lekar och tävlingar. Så roligt. Jag orkade inte va med på allt och inte så länge som det höll på, men en stund iaf. 

Haha Stefan fick ett så bra och typiskt kort på Tess när hon och jag var med i en lek.
Trött med napp och snutte och fingret i näsan. Haha. Hon får inte ha napp och snutte hela tiden och hade det inte mycket under eftermiddagen, men här hade hon en tröttdipp.

När de som var med skulle köpa pizza åkte vi hem. Vi köpte också en pizza och delade på, fast vi åt den hemma. 

Nu hoppas jag på en frisk vecka i familjen Kindevåg!! 

Jag hoppas du också får en fin vecka!!!
Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0