Bra natt och Mellomys

Hej!!
Igår somnade Tess strax efter 18 och sov till 7, med en hostattack under natten. Wow! Vad skönt! Jag själv somnade 21, var så galet trött, och sov till 7 också. Jag vaknade förstås flera gånger under natten av Tess - som är en helikopter i sängen - men wow, vilken bra natt!!! Hoppas på en lika bra natt inatt. Tyvärr har hon hostat en hel del under kvällen, så Stefan har inte varit med så jättemycket under Mellomyset med grannarna. Men vi hoppas på en bra natt för henne och Stefan! 

I förmiddags åkte farmor hem igen. Tack för denna gång!
Jag skulle försöka ta en bild på Seth och henne. Då ville Tess också vara med, men hon kunde inte stå stilla haha. 

Vi gjorde en rejäl städning, vilket behövdes efter en tuff vecka då jag inte orkat hålla efter här hemma. Så skönt när det är nystädat och nybäddat.

Efter en storhandling och hemmagjord pizza, kom grannarna över för Mellomys! Härligt!!!


De har så roligt ihop! Är så otroligt tacksam och glad för dessa underbara människor!!



Nu avslutar jag med ett collage från häromkvällen på Tess när hon var en pepparkakshund - som hon själv sa - med ett par strumpbyxor på huvudet som hundens öron 😊.


Hoppas du har en fin helg!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0