Bror 40 år

Idag fyller Marcus 40 år! Hurra!!!
Så idag var det kalas igen. Lovisa fyllde dessutom 36 år igår 😊 Hurra för henne också!

Det var jättemysigt! Lovisas familj var där och min familj var där - förutom Stefan som ligger hemma i sängen och är sjuk. 
Det bjöds på god mat och trevligt sällskap 😊.
Kusinerna!!!


En del av det vuxna folket...

Jag hamnade bredvid båda mina syskon så då passade vi på att ta kort. 😉



Alva och Hanna är så duktiga på att ta hand om Tess. Goa tjejer!! 

Jag skulle ju tagit mer kort, för Lovisa hade dekorerat så fint med hjärtan everywhere! Tom toapappret hade hjärtan:

Snacka om att gå all in 😊❤️.

Kladdkakemuffins till efterrätt! 

Barnen spelade in en film, som de visade upp innan vi åkte hem. Haha, så kreativa och bra. Den var lite hemsk, men slutade bra med en superhjälte, som väckte upp alla som blivit mördade 😳.  Ups.

Nu är jag på fotbollsträning med Seth.



Hopps du haft en fin helg!!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0