Sista om astman

Hej hej.
Hoppas du haft en fin dag!

Jag tänkte uppdatera om denna astma... Om du tycker det blir tjatigt så förstår jag, men jag berättar vad som hänt idag också, eftersom jag vet att det finns de som är intresserade - men sen räcker det 😉.

Tess och Stefan var på VC och träffade läkare idag. Såhär fick vi det förklarat för oss, vet ju inte de medicinska termerna eller vad som egentligen händer i kroppen. Men- astman har täppt igen så den vanliga medicinen når inte ner i lungorna om den ska, varför den inte hjälper som den bör. Därför har vi nu fått  en tiodagars kur med en stark medicin som ska häva detta. Känns bra det! Så nu hoppas vi på att det vänder 😊 och att dessa bra nätter vi haft i januari kommer tillbaka! 

Än en gång vill jag tacka för att du följer mig. Är så tacksam!!! 

Ta hand om dej!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0