Fortfarande sjuk och förändring

Hej hej.
Hur har du det?
Här fortsätter sjukstugan. Tess har feber fortfarande och hostar mycket kväll- och nattetid, men är igång rätt bra på dagarna. Ikväll har hon 39 i temp, men är glad ändå. 

Stefan kom hem sent igårkväll och vi hann typ säga hej, sen gick jag och la mig på en madrass i Tess rum och Stefan sov hos Tess i vår säng. Efter förra natten var det skönt att få sova skönt i ett eget rum. (Natten till igår var ju ingen höjdare med besök på akuten och till slut somna sittandes i soffan- pga den besvärliga hostan- vid 4-tiden och sen sova till 6.)
När Tess är såhär sjuk behöver man sova med henne, eftersom hon kräks när hon hostar mycket. Vi har ju dessutom sängar som man kan höja upp så hon ligger högt, vilket är bra för hostan. 

Idag var Stefan hemma med henne och jag jobbade. Igår när jag var hemma så var hon igång och glad, ledsen och ville sitta i knät, trött, pigg osv osv. 

Hon satt bl.a. och sjöng en liten stund. Så mysigt!!

Nu till något annat!
Ett tag nu har Seth velat göra en ny frisyr så idag gjorde vi slag i saken.

Jag hittade ingen bra bild på honom som "före bild", men här är en som ändå får bli "före".


Han har visst en hel del hår...


Och så efter:
Riktigt coolt och snyggt tycker jag!
Han ser genast äldre ut 😊.
Min fina grabb!!

Nu har Tess somnat och jag ska ut till grabbarna!!
Nu önskar jag dej en fin fredagkväll och helg!!!
Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0