Lilljul

Hallå.
Idag firade vi lilljul med min familj hemma hos min syster. 15 Kindevågare är vi!  Härligt!!

Vi började med fika.



Sen åt vi, fikade, åt, fikade, åt osv osv. Haha nä. Inte riktigt så, men det känns som jag rullar fram nu. 

Jag och mina syskon fick ju varsin pojke 2005. De har roligt ihop när vi ses. Sen är det två flickor som är 8 år och en som är 4 och så Tess på 2 år. Det funkar jättebra när vi ses och det känns så bra! 
Hugo var noga med att berätta att han är den enda killen som kan säga farfar till min pappa 😊. Haha. Så sant. De är ju två killar som får säga morfar. 

Framåt eftermiddagen gick vi ut. Titta vad vackert! Hon bor allt fint systra mi.
Det var bra kallt med ca 15 minusgrader, men det var skönt att komma ut ändå!









Jättehärligt!!!

Sen blev det julklappsutdelning, men då kom jag inte ihåg att ta kort. 

Vi fick även till ett kusinkort.
Hihi. Goa barn!!!
Seth, Hugo, Albin längst upp. Sen Hanna, Alva, Molly och Tess. Molly var inte jättesugen att va med på kort, men hon kom allt med ändå 😊.

Gladare miner när hunden Emma fick vara med 😊.

Älskade barn! Vad rika vi är!!! Visst är en dyslektiker, en har epilepsi, en astma, en annan förkylningsastma, en med mycket ont i magen osv, MEN tänk ändå vad bra vi har det! Vilka fantastiska barn! Vilken gåva till oss!! 

Jag försökte ta en selfie med Tess, men det gick sådär:



Haha. Kolla hennes min!!! Liiiite uttråkad på denna mamma...

Min fantastiska mamma har bakat och gjort müsli till oss! Wow!!
Kolla vad gott!!

Innan Seth la sig när vi kom hem igen, ville han pussla ihop Tess pussel. Det är djur som är på väg till Noas ark och de ska stå i bokstavsordning. Jättebra grej!!!

Imorrn får vi bygga ihop lite lego, jag och barnen. Stefan börjar jobba, men vi andra är lediga resten av veckan. 
Skönt!!

Jag är otroligt tacksam för min familj, mina föräldrar, mina syskon med respektive och dessa goa syskonbarn!!
Jag är tacksam för denna dag!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0