Lördag

Hej!!
Imorse fick jag sova till 8:30! Så skönt!!! Stefan kommer ta denna natt också, eftersom han kommer vara borta från söndagkväll till torsdagkväll, så då tyckte han att han kan ta båda helgnätterna. Wow. Vi brukar ju annars ta varsin natt och morgon på helgen. Älskar min man!!! 

Idag hade vi en lugn morgon med långfrukost och lite vardagspyssel.
Sen åkte vi till Hallmans och åt lunch. Så härligt!!! 
Brudarna! De lekte så bra idag! Så roligt att de har varandra!!!
Seth hade roligt med att kleta deg på Stefan :).

Helt plötsligt hörde vi tjejerna skratta gott och jag gick och kollade vad de gjorde... Då satt de såhär. Haha. Vet inte vad de skrattade åt men roligt hade de och länge!!!

När vi åkte hem från dem hämtade vi Seths kompis Filip. Tess älskar Filip! När vi gick för att köpa lördagsgodis gick hon bestämt gram och tog honom i handen! 
Så såhär såg mitt sällskap ut. Fina barn!!! 
Nu hörs skratt och fnitter från Seths rum där han och Filip leker. 😊
Stefan är och tränar, Tess sover och jag har roligt med detta:
Älskar detta!!!

Stor stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0