Baaaaaaad

Oh, idag har vi haft en ljuuuuvlig stund på stranden. Glimmingen heter platsen och ligger utanför Kisa. När vi kom dit var vi helt ensamma. Efter en timma dök det upp fler människor, men det var helt ljuvligt att va bara vi en stund... Så härligt med vattenkrig, fika och bus tillsammans.

Älskade ungar!!

På eftermiddagen åkte vi till café Sommarro med min mormor och morfar! Jag har stulit bilden från mamma...

Mormor träffade på en kusin där. Det var mamma som kände igen honom och såg till att de sågs. Så roligt!! De satt och pratade lite barndomsminnen och om olika familjemedlemmar - var de finns osv. Roligt!!

Tess och Seth hoppade studsmatta och gungade en hel del när vi var där. Så bra att det kommit upp lite såna grejer där!

Hemma igen så gick Seth och jag på Pokemon jakt. (Japp, vi gör det och det är kul!! Så roligt att vara ute och gå och umgås med Seth och vi pratade med andra som var ute och gjorde samma sak och andra som bara var nyfikna på vad vi gjorde. Så det är verkligen ett socialt spel - något annat kan man inte säga!)

Underbara kille!!!

Och nu ligger barnen och sover... Får se om Stefan och jag får plats någonstans 😂😂.

Önskar att du har en bra dag!!! Kraaaaaam


Kommentarer
Postat av: Linda Sköldenström

Härligt med sommar!!!

Svar: Verkligen!! Och ni verkar ju ha det helt fantastiskt!!!
Maria

2016-07-21 @ 11:02:45
URL: http://skoldenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0