Fin kväll

Halloj halloj!!

Här kommer bilder från dagen... Eller egentligen mest från kvällen, eftersom dagen spenderades i sängen... JAG VILL BLI FRISK NU!!!

Iaf... Ikväll var vi hos Marcus, Lovisa och barnen. Så Härligt! Älskar min bror och hans Lovisa och barnen!!

Barnen gillar att få studsa i studsmattan 😊.

Vi åt riktigt goda hamburgare som Stefan fixade!

Till efterrätt gjorde Lovisa en fantastisk fruktsallad med grädde och vit choklad!

Mmmmm vad gott!!

Emma var med förstås 😊🐶

Till Tess stora lycka fick hon Mollys sparkcykel, som hon inte använder så mycket längre. Gissa om Tess blev glad!!

Fokus... 😊

Nu sover barnen och jag ska blunda jag med. Hoppas jag orkar med helgen som ligger framför.

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Mum

Fin kväll ni haft tillsammans och god mat. Roligt att ni träffas ibland.

2016-07-08 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0