Mycket bilder

Hej hej.

Igår hade vi en riktigt härlig dag!! Dock är jag helt slut idag då det blev lite mycket utifrån hur jag mår. Detta trots att jag mest satt på en filt hela dagen. Så idag har jag stängt in mig och familjen får låtsas som att jag inte är hemma. Skönt!!

Man kan tycka att jag inte bör va med ute när jag inte mår bra, men för min mentala hälsas skull måste jag. Jag har varit fysiskt dålig i denna infektion 10 veckor nu och håller på att bli tokig och lite nedstämd av detta. Är så sjukt trött på att inte må bra! Så därför försöker jag göra lite saker och träffa folk - så gott jag orkar. När dessutom Stefan är med, så gör ju han allt runtomkring och då kan jag softa en del.

Igår var vi på Stora Holmen med grannarna! Så härligt!!! Här kommer massa bilder därifrån. Barnen åkte bilar, karusell, åt glass, lekte och hade det allmänt bra!! Så härligt att få en sån dag med härliga vänner!

På tågturen hade de lite teater med bovar, poliser och en gammal tant. Roligt att det händer lite 😊😊.

Sen sov jag en bra stund på eftermiddagen. Stefan fixade mat och picknick och så åkte vi till Sannahed för att gå på Speedway. Vi blev ett stort gäng på ca 20 personer som gick tillsammans. Flera av dem hade aldrig varit på speedway förut. Såååå härlig kväll. Återigen satt jag mest på filten. Både Tess och Seth hade så roligt så det var inget direkt styr med dem.

Vilken härlig kväll! Sol, vänner och värme!
Tess blev trött och somnade nästan i oljudet.

Men piggnade till efter en stund och stod upp och dansade när Indianerna vann.

Egentligen är det ju Masarna som gäller i denna familj, men annars är det Indianerna, eftersom Antonio kör för dem 😊.

Glada killar!!

Efteråt gick vi till depån och Sebbe och Seth fick ta kort med Greg Hangcock och hans son. 😊

Roligt!! Så schysst kille!!

Hoppas du har en fin dag!!

Kram 💕


Kommentarer
Postat av: Mum

Vilka härliga bilder och en fin dag. En riktig liten teaterapa har ni, ha,ha och söt är hon också.

Svar: Haha ja, hon är allt en teaterapa den där tjejen... 😊
Maria

2016-07-06 @ 14:15:29
Postat av: Alexandra

Underbar dag med underbara människor ❤❤❤

Svar: ❤️❤️
Maria

2016-07-07 @ 05:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0