Semester och blommor

Alltså jag älskar blomsterängen utanför oss. Så fint! Och så mysigt att plocka blommor med Tess där...

Kolla vad fint!

Det blev en bukett till balkongen. Buketten fick va i den vas jag drejade första gången jag drejade hos Milla.

Nu har jag semester! Härligt! Känns dock konstigt, eftersom jag bara jobbade fyra dagar denna vecka och var sjukskriven innan. Men det känns ändå bra att ha semester nu!

Tess har också semester och då kan det se ut såhär om föräldrarna inte är uppmärksamma:

Haha.

Seth har det toppen på sitt läger (JUMP) och jag är så tacksam till alla ledare som gör lägret möjligt!
Imorgon slutar det och då åker vi ut på avslutningsmötet 👍🏻

Nu ska jag njuta av att det är semester 😊☀️

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0