Hemma igen

Hallå!
Nu är vi hemma i Örebro igen efter en helg i Karlskrona! Så härlig helg! Precis vad vi behövde!!

Jag är alldeles för trött för att skriva massor, så jag ger en bildkavalkad istället 😊.

På väg till kyrkan i söndags. Storebror med Tess väska på ryggen. Så fin brorsa!!

Vår vän Pernilla predikade.


Efter kyrkan blev det donken.
Trött men glad.


Sen promenerade vi runt på stan och tittade runt. Här hälsade vi på Rosenbom.
Tess sov dock, men var ändå med 😊.

Här kollar killarna in militärbåtarna.


Hela familjen (utom jag då..) på en kanon...




Sen träffade vi familjen Arvidsson (släkt till Göran och klasskamrat till Seth).
Mina fingrar och Stefans glass fick va med då vi inte fick plats på bilden 😉. Glassiären är ert måste när man är i Karlskrona. Stora stora glassar! Tess och jag åt dock barnglass som var lite mer normal storlek. Urban däremot... Hehe.


Efter att ha vilat en stund på
Hotellet åkte vi och spelade minigolf med Pernilla.



Föredetta ungdomspastorskollegor 😊
Underbara Pernilla!!

Tess och jag spelade ihop.


Me and My Love!!

Sen åt vi kvällis tillsammans. Barnen gillar Pernilla - som är rätt galen på ett bra sätt - och de busade tillsammans.


Imorse åt vi frukost med Göran och Stina på hotellet. 
Så härliga härliga vänner!!

Så var vi ute och gick lite utmed vattnet och pratade och hade det allmänt bra.

Sen åt vi glass i en lekpark.


Och fick sällskap av en pippifågel.

Så nu sammanfattar jag en härlig helg som varit så viktig efter en tuff period. Trött är jag, men glad!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0