Lediga

Hej hej.
Idag åkte jag och barnen till mina föräldrar. Vi är lediga resten av veckan - vilket varit planerat sedan innan jag blev sjuk. Det är riktigt skönt att va här. 
Solen har skinit mest hela dagen och det har varit varmt ute.

Seth har ritat en ritning till en hylla och han och morfar har gett sig på detta projekt.
Resultatet visas när det är färdigt!

Tess har bl.a. lekt i sandlådan,
Gått på promenad,
Åkt i morfars vagn tillsammans med Seth,

Lekt med lego med Seth,
Och mycket annat. 


Det finns så många vackra blommor i trädgården.


Love it!

Och så är det ju inte illa att få äta en skumtomte såhär mitt i sommaren 😊😊


Sov så gott!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0