Midsommar 2016

Glad midsommar alla fina vänner!!!
Hoppas du haft en fin midsommar! I år var iaf vädret bra! Just nu åskar det här i Örebro, men dagen har varit varm och härlig. Steff och jag sitter på balkongen och njuter av värme, regn och åska! 
Jag och Tess spenderade dock en stor del av dagen på akuten... Astma och feber är skit! Vi har ju lyckats häva astman med nya maskinen, men idag hick det inte...
Så då blev det akuten. 
Hon är bra tapper denna tjej!!




Vi hade planer att åka till våra vänner Elin och Tobbe idag på midsommarafton. Stefan och Seth åkte dit och jag och Tess till akuten. När vi var klara där åkte vi faktiskt ut till Elin och Tobbe. Tess fick Ipren och piggade på sig lite. Jag år glad att vi åkte dit! Vi hade inte åkt iväg på något allmänt firande utan detta var ju i ett hem där hon kunde vila om det behövdes.
Fina barnen!

Att få fira midsommar med dessa!! Elin, Tobbe, Jonte och Katarina!! 

God gräddjordgubbsmarängtårta! 

Barnen lekte i trädgården när vi vuxna pratade. Så mysigt!

Åskmolnen började komma precis når vi skulle åka hem. 

Det blev inte en midsommar som vi tänkt oss, men den fick ett riktigt bra avslut! Nu hoppas jag bara Tess får sova och inte ha massa astma 🙏🏻

Så nu önskar jag glad midsommar från denna familj! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0