Monster

När vi var i Kisa förra veckan ville Tess Tess helt plötsligt inte gå själv nerför trappan... Jag och Tess var på övervåningen och de andra på nedervåningen, när hon ville gå ner.

"Det är monster i trappan", sa hon.
"Nej, det finns inga monster", sa jag. 
"Jo, det är monster där", sa hon. 
När jag undersökte saken närmare och frågade mer vad hon menade visade det sig att hon tyckte dessa tre barn, var monster:
Från vänster: min syster Åsa, min bror Marcus och så jag själv... 😂 Dessa bilder hänger i trappan... Haha. Jag berättade att det är jag och mina syskon som är på bilderna och då gick det bra att gå förbi dem. 😂😂

Kram från monstret Mia 

Kommentarer
Postat av: Mummen

Vilken tur att det inte var några farliga monster utan bara ni som barn. Hon är allt en liten en Tessiluttan.💕

Svar: Haha jaaaa
Maria

2016-06-21 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0