Sömngångare

Igårkväll, precis innan jag skulle släcka lampan, såg jag hur Seth gick förbi vårt rum till vardagsrummet... Jag gick och kollade vad han gjorde och såhär såg det ut:
Haha. Jag försökte få honom att gå in till sitt rum, men han sov så hårt då det gick inte få kontakt med honom. Till slut fick Stefan bära in en helt lealös Seth till sängen. Haha och han är ju inte så liten längre. 

Tyvärr har Tess blivit sjuk igen med feber, geggiga ögon och astmahosta.
Stefan är hemma med henne imorrn. Seth slutar ju skolan imorrn och jag hoppas hon orkar va med där och att följa med ut och äta efteråt... Vilket vi har som tradition att göra.

På fredag är skola och förskola stängt så då är vi lediga! Skönt!

Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0