What to say..?

Hm... Jag har grunnat på vad jag ska skriva ikväll...
Det känns så trist att bara skriva om sjukdomar, men detta är ju min dagbok och just nu är det helt galet här!

Jag åkte till jobbet, eftersom jag var feberfri, men jag hade jobbigt med andningen (och har en rejäl förkylning) så jag fick en tid på VC och åkte dit i em. Jag fick mer medicin i form av cortison och lite annat för immunförsvaret.
I em har Seth fått feber, huvudvärk och ont i halsen. Stefan är iväg på jobb i en annan stad och han är sämre igen- två dagar efter avslutad penicillinkur.
Jag tror att vi måste bli undersökta hela bunten, för det känns som om infektionerna bara går runt och runt.
Trött på detta!

Seth har inte orkat göra mycket i em utan mest suttit i soffan. Tess har däremot hållit igång och lekt. Bl.a. lekte hon att hon badade i en pool på Gustavsvik 😊💦

Poolbadarn 😃😅 haha.

Ha nu en härlig kväll!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0