Hemma igen!

Halloj!!!
Nu är vi hemma och familjen är samlad. Ja, vi har alltså varit hemma sen i eftermiddags, men jag har ju inte hunnit skriva här förrän nu 😊.

Vi hade en riktigt bra förmiddag. Sov länge, god hotellfrukost, kolla färdigt på Mockingjay part 2 (som av någon anledning inte gick att titta på hela igår kväll...) och sedan åka till kyrkan (vår Connect Church). 

Sen satte vi oss i bilen och åkte hem. 
På väg hem!

Väl hemma hämtade vi upp Seth hos en kompis! Det visade sig snart att Tess har feber igen. Inte så hög än. Hoppas den stannar där!! 

Så nu ska jag försöka somna med en liten sjukling i min säng. Seth är jätteförkyld han med, så vi får väl se hur denna vecka blir. Men Tess har varit frisk i 2 hela veckor och det är jag sååååå tacksam för! Och Seth är ju nästan aldrig sjuk nu för tiden. Sååååå tacksam för det!!!

Sov så gott min fina vän!!!!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0