Life och rocka sockor

Hej!!
Alltså vilken fin Life jag får leda!!!
Igår hade de med sig fika och en fiiiin blomma 🌷💛. Jag blev sååå glad! Och kände mig så uppskattad och omtyckt! Vilka fina vänner jag har!
Blomman...

Fikat!

Kom du ihåg att rocka sockor igår? Det gjorde vi 😊.
Sån bra och rolig grej!!!
#viälskarolika

Hoppas du haft en fin dag!!
Tyvärr lever jag med en jobbig huvudvärk sen några dagar tillbaka. Antagligen beror den på sömnbrist. Det ska bli såå skönt med påsk och att få åka hem till mamma och pappa några dagar! 
Imorrn ska Tess och jag träffa barnläkaren för uppföljning. Det blir bra!! 
Hoppas att hon kan få hjälp så vi slipper åka till akuten varje gång hon blir sjuk. Vore ju toppen!

Ta hand om dej min vän!!!
Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0