Påskafton

God påskafton!! 

Vi hade en tuff natt med Tess. Framför allt hade hon en tuff natt, med feber, ont i öronen och kroppen. Stefan och jag tog halva natten var. Skönt när man kan göra så.

På morgonen blev det äggjakt i trädgården. Mysiga barn!! 

Efter ledtrådar så kom de till slut fram till äggen 😊.

Nöjd!

Tess somnade i mitt knä en stund mitt på dagen. Hon är jättedålig när alvedonen går ur kroppen, men med alvedon är hon igång - även om hon är känslig och mer ledsen än vanligt.

Mamma, jag och Seth gick till min mormor och morfar på eftermiddagen. Tess fick va hemma med Stefan, så hon inte smittar ner dem.
Kärleksstigen heter vägen vi går på till dem. Så fint!

När vi kom hem målades det ägg.
Haha Seth gjorde en gris.



Sen bjöd mamma på fantastisk påskmiddag. Hon är fantastisk min mamma!!

Nu ska vi titta på Gladiatorerna. Stefan lägger lilla Fialotta, som kört på ikväll, trots över 39 grader i temp. 
Här ute och åker på ett par teckningar. 

Nu hoppas vi på en bra natt där Tess sover och att hon blir frisk. Det är otroligt tufft att hon är sjuk så ofta och att hon blir så sjuk varje gång.

Vilken fantastisk dag trots allt och vilket väder det varit! Ömäjzing helt enkelt!!

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0