Solig promenad

Hej hej.
Igår hade vi en bra, men trött dag. Tess spenderade tid i sin koja som vi byggt i vardagsrummet 😊.

På förmiddagen tog vi en uppfriskande, solig promenad med Johanna, som också är hemma med sjuka barn. Smidigt att ha barnen i barnvagn då och få promenera och prata och få lite vuxentid!
Happy face! 

Sen gick Tess och jag och köpte varsin semla. Smaskens. Innan vi åt dem fick Tess leka lite. Det var länge sen hon fick va ute och leka, så att åka lite rutschkana var ren lycka! 

Igår kväll kom Stefan hem, efter att ha varit på jobb hela veckan. Så skönt!!! Men, det blev inte att hinna prata så mycket, för Tess hostade så mycket att någon av oss var tvungen att va med henne hela tiden. Så det blev bara "överrapportering" och sen la jag mig i Tess rum för att få sova en natt. 

Nu är Tess feberfri tack och lov. Vi är hemma för återhämtning idag, men på måndag hoppas jag vi är tillbaka på förskola och jobb. 

Stor stor kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0