Tacksam

Oh, ikväll är jag så tacksam för att jag får ha så fantastiska vänner i mitt liv. Och för min Stefan!!
Jag hade en liten tjejmiddag här hemma, eftersom jag fyller år imorrn. (Hurra för mig😉). 
Barnen var hos Jonas- tusen tack för det!!!! Och Stefan ordnade trerätters! Vilken lyx att inte behöva ordna något i köket själv utan bara umgås! 

Förrätt.

Kocken. (The Love of My Life!!!)

Alla fick fylla i en lapp vad de ville ha på sin burgare... 😊

Sååååå gott med hemmagjorda burgare!!!!




Härligt gäng!!!

Efter god mat hade jag ordnat en tävling. Kul! Jag älskar att ha sånt 😊😊.

De här vann inte...

Otroligt tacksam och glad ska jag lägga mig nu - sista gången som 37 åring. 
Så god natt från mig. Nästa gång vi ses är jag 38 år 🙌🏻😊🎈.

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0