Vår fredag och lördag

God lördag!!!
Hur är din helg???

Igårkväll var vi hos ett par av våra nya vänner, som vi fått genom kyrkan. Såååå roligt!!
Jonte.

Tess och Katarina.
Sen har de tre barn också, men de fångades aldrig på kort 😉.
Så härliga människor och så härligt att få lära känna dem!!

Idag åkte Stefan iväg på bröllop utanför Göteborg. Hans kusin gifter sig nämligen.
Jag och barnen blev kvar hemma och Tess och jag bakade bullar. Det var sååååå länge sen jag gjorde det, så det var roligt - och gott - att göra det.
Tess hjälpte till och jag hade tålamod hela vägen genom bullbaket. Stolt över mig själv 😉. Och stolt över Tess som var duktig hela vägen genom hon också!
Såhär blev några av hennes bullar.

Och så mina bullar. Smaskens!!!

Alexandra var gräsänkling på förmiddagen hon också så vi åt lunch ihop. Och barnen lekte hela förmiddagen.
Tog dock inget kort på detta... 😳

Sen kom Seths kompis Ester hit och hennes mamma, som skjutsade hit henne, blev också kvar. Så roligt! Vad härligt det är med fina samtal med fina människor!! 

Så blev det Tacos tillsammans innan de åkte hem.


Nu lägger jag Tess och så ska Seth och jag titta på andra chansen. Älskart!!

Ja, just det. Vi FaceTime med mormor och morfar också 😊.
Så bra det är att kunna göra det 😊👍🏻.


Hoppas du har en fin helg!!!
Kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0