Älskling

När Stefan brukar be Tess säga till mig att frukosten eller maten är klar, så säger hon såhär:
"Älskling, maten är klar!"
 Haha. Hon kallar mig ofta älskling eller älsklingen. Så söt! 

Idag kom det ett blomsterbud från mamma och pappa. Blev så glad. Jag suger åt mig all uppmuntran som en svamp, eftersom jag är rätt ledsen just nu på att må såhär och vi har faktiskt haft en tuff vinter och vår med mycket sjukdom hos Tess. Enough is enough, känns det som.
Denna blomma gjorde mig iaf mycket glad!!

Ikväll är Stefan och Seth på speedway med Elias. Det blir egentligen sent för Seth en vanlig vardag, men imorrn ska han praoa så han får lite sovmorgon. Hihi så kul att han ska praoa tycker jag.
Han ska då vara med Pernilla, som är barn och Familjepastor i Elim. Underbara Pernilla som tar emot honom.

Hoppas du haft en fin dag!! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

En vacker blomma till dig. Det är du verkligen värd. Älskar dig så mycket min vän ber om helade och styrka. ❤❤

Svar: Tusen tack fina❤️❤️
Maria

2016-05-04 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0