Bönesvar

Det blev en jobbig kväll och början på natten. Tess hade hög feber, kräktes pga denna och värk i kroppen. Jag vet att många bad för henne och oss. Vid 2 var hon dock lugn och vi sov från 2-6! Wow, fyra timmar sömn en natt då jag räknat med att knappt få sova! Inte illa. 

Tess vaknade utan feber!!! Hon har varit feberfri och pigg hela dagen!!! Wow! Vilket bönesvar. Hon har lite rossel kvar i bröstet och har fått fortsätta med sin nya medicin som hon andas i sin maskin. 
Visst kan man tänka att feber kan försvinna av sig själv, men jag tror på att vi får bönesvar. Inte alltid som vi själva förväntar oss och ibland precis som inatt... Att febern försvinner och hon mår bra! 
Jag är så tacksam! 

Efter kvällsbadet ville hon ha sin pepparkaksklänning.
Sötnos!
När jag sa godnatt till henne sa jag: "god natt min lilla pärla". Hon svarade: "god natt min stora skatt". Haha.

Nä, nu går ögonen i kors och jag måste sova. Avslutar med en himmelsbild från ikväll. 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0