Kids

Hej!! 
Idag tog sig familjen Kindevåg iväg på Kidshäng med Connectchurch Örebro! Vi har ju en del barn i kyrkan redan och det var såååå bra att ett gäng drog ihop detta. Vi har fantastiskt folk i kyrkan. Så proffsigt och bra! 

Vi var hemma hos en familj dom har en bra bakgård och så en bra lekpark och område utanför. Jag var med lite i början, men sen satt jag och vilade inomhus när det var olika aktiviteter för barnen. Så jag har snott bilder som Stefan tog då.

Fantastiska Mathilda.

Goa ungar!!

Braiga Elin!

Tess och jag.

Seth hjälpte Tess när det skulle kastas bollar.



När vi kom hem fick jag lägga mig direkt igen. Men jag är så glad att jag var med!! 
Idag känner jag mig lite lite bättte och det klamrar jag mig fast vid som en igel 😊.

Hoppas du har en fin helg!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0