Lifeavslut

Ikväll har vi varit ute i vår park på lifen! Det var som en avslutningsomgång denna gång. (Vi kommer ha summerlife under sommaren, men då med alla lifegrupper tillsammans.)
Så härligt! Jag och orkade inte vara med hela och Tess fick gå och lägga sig innan det var slut. Just nu sitter jag på balkongen, Tess sover och de andra är där ute.
Dels orkar jag inte va med där ute och dela kan jag inte lämna Tess här inne själv. 

När vi gick ut lekte Tess och Seth med sina drakar de gjorde hos farmor förra helgen.






Vår underbara Life!!


Jag tycker att jag mår bättre även om det är en bit kvar innan jag är pigg igen.
Det är så skönt att orka sitta uppe. Idag satt jag på balkongen och målade och lyssnade på bok.
Härligt! 
Jag har även sovit, städat lite och hämtat barnen. Glad att jag fixat det och kunnat andas normalt när jag gjort det! 

Glad och tacksam för denna kväll med min Life!! 
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0