Mask

Halloj!! 
Har liksom inte så mycket att berätta, eftersom jag fortfarande ligger mest hemma i sängen... Jag kollar igenom filmer, har nu sett alla marvelfilmer (nyare från 2000 och framåt). Håller nu på med x-menfilmerna. Jag läser också en hel del när jag orkar. Jag har just nu Book Beat där man får läsa eller lyssna på hur många böcker som helst - gratis - under en månad. Ingen bindningstid. Så bra när man ligger hemma och inte orkar göra så mycket och man tröttnat på tv.

Idag orkade jag fixa mig själv lite i form av en ansiktsmask. Snyggt va 😊.
Jag hopps de svarta påsarna under ögonen blir mindre när jag är frisk igen. Jag har fått kommentarer om att det syns att jag inte mår bra och att jag är svart under ögonen, vilket ju är vanligt bär man inte mår så bra. 

Hoppas du har en fin måndag!!
Kram 


Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig.

Svar: Tack!!
Maria

2016-05-17 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0