Mors dag

Hej hej. 
Oh imorse blev jag firad kungligt av min familj!! 
De sjöng "mamma, världens bästa mamma", när de kom in med presenter och smörgåstårta! 
Så fin tårta och så fina barn och underbar man!!! 
Jag fick en bok och ett snöhalsband!

Gandalf var med och firade. Mest troligt för att det var tonfisk i smörgåstårtan 😉.

Grattis alla fina mammor!!! Särskilt till min mamma!!!

Tess brukar vilja sitta i knät i slutet av måltiden. Idag blev det i Seths knä. Så gosiga ungar!
Som jag älskar dessa fina barn! Jag är stolt över att få vara mamma till dessa två!

Här säger Tess godnatt till Stefan. Fina!!

Jag fick ett fint kort av Tess.
Så fint! Blir så glad att hon skriver T... 

Nu försöker jag få Tess att somna och Seth har precis kommit tillbaka från skateparken där han varit med grannbarnen. 

Så nöjd och glad över denna dag 💗.

Hoppas du haft en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0