Livet

Hej hej.
Alltså, det finns inte så mycket att skriva om dessa dagar. Tess och jag är inomhus och försöker få dagarna att gå. Vi lämnar och hämtar Seth och så har jag behövt handla så då har hon varit med ut också förstås.

Ska jag vara ärlig är jag väldigt trött. Det är tungt att Tess är sjuk så mycket. Det är tungt på så många plan.
Men idag kom Philip hit ett par timmar så jag fick stänga in mig och vila. Helt ljuvligt!!

Otroligt omtänksamt av honom.

Tess fortsätter ha lite feber, vara trött stora delar av dagen, sova dåligt och fortsätter äta sådär. Vissa dagar äter hon dock bra och det är skönt! Hon gråter för saker hon inte brukar gråta för och är uppenbart trött - för oss som känner henne.
På söndag kommer farmor hit och ska vara hemma med Tess nästa vecka.

Inte så skoj inlägg odag, men det är såhär det är just nu. Såhär ser den osminkade sanningen ut. Svart under ögonen och trött. Tess ser ungefär likadan ut...

Hopps du har en fin dag!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0