Antiinflammatorisk kost

För ett tag sedan berättade jag att jag fått reaktiv artrit och har lagt om min kost. Under en vecka nu har jag bara behövt ta värktabletter två gånger - allt som allt!!! Innan åt jag full dos (tre tabletter) varje dag - och hade värk ändå (och en mage ur lag pga värktabletterna).
Nu har jag ont, men inte värk! Jag är alltså inte helt smärtfri, MEN värken tar inte över mitt liv eller mitt huvud. Mitt högra knä är besvärligt och händer, fötter och höfter känns av, men det är inget som besvärar. Jag har ju alltså fått vara sjukskriven pga värken men nu behöver jag inte vara det.
Iof har jag inte jobbat denna vecka pga vab med Tess. Trots dålig sömn - som går hand i hand med sjuk Tess - så är jag pigg i huvudet på ett sätt jag inte varit sen i våras. Helt fantastiskt!!
Det är såååå värt att utesluta socker, gluten och mejerier när det funkar!!!

Är det någon mer av er som provat detta?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0