Celebrate her i Västerås

Hejsan!
Igår var vi ett gäng tjejer som åkte till Lifecenter i Västerås. Där var det en massa tjejer som umgicks hela dagen. Så gott!!

Alex, jag, Rebecca, Hanna och Erina åkte i en bil. I andra bilen var Matilda, Yvette, Elisa och Fanny.

När vi kom fram hade vi fått dina platser 😊😊.

Jag gillar att man blir så väl omhändertagen!! 😊

Jag träffade fina Hanna, från Forshaga. Underbara människa!

Lucinda Dooley, som är pastor i Hillsong i Sydafrika var huvudtalare under dagen. Riktigt bra! Inte helt lätt att återberätta bara. Hon var otroligt positiv och uppmuntrande.
Ulrica, som är pastor i Västerås, höll i det hela. Älskar den kvinnan. Hon är en stor förebild för mig!

Här är Örebrotjejerna!!! Härliga vänner!

Så härlig dag alltså! Vad viktigt det är att vi stöttar, uppmuntrar och tar hand om varamdra och inte slår ner på varandra. En sån här dag är uppmuntrande och ger så mycket energi - vilket jag verkligen behövde efter denna vecka med sjukdom igen.

Underbar lovsång - som vanligt!

Lucinda.

Det var så fin dekoration överallt. Erina och Hanna fick hjälpa till att vara modeller nedanför dessa fina luftballonger!

Det var inte helt lätt att somna når jg kom hem. Mycket intryck och känslor från en fantastisk dag snurrade i huvudet (på ett ytterst positivt sätt).

Tess har fortfarande feber. Hon är inne på sin sjunde dag så imorrn får det bli vc igen och jag fortsätter vara hemma. Men mer om sånt imorrn.

Hopps du haft en fin helg!!
Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0