Konsert och vår dag

Hej!!
Igår var Seth i sitt esse. Hansam - eller Noveau som de numera heter - hade konsert. Även Sebastian Stakset (Sebbe Staxx) var där och berätta en del från sitt liv och den resa han gjort från att droga, råna värdetransporter, fängelse osv. Till att ändra sitt liv helt och bli fri och frälst. Otroligt stark berättelse!!

Efter honom kom då Nouveau.

Alltså, de är så bra Hannes och Samuel!!

Där uppe står han, min älskade pöjk och njuter av konserten.

Seth och Sebastian.

Seth, Sebbe, Cornelia och Hannes.

Samma barn med Samuel 😊

De här killarna är otroligt ödmjuka och fina!! Jag gillar att Seth ser upp till dem!

Idag åkte vi till Stadsparken med grannarna. Vi fikade, lekte och pokemonade. Det var kallt, men det var skönt att komma ut en del!!

Seth kom inte med på bilden för han och Cornelia var iväg och letade pokemons.

Jag ville ha barnen bland alla löv och ta kort på dem, men de var inte så sugna på det så jag fick ta ett kort på mig själv 😊.

Haha.

Ikväll kom Hanna och Jacob förbi med Hannas familjs hundar. Gandalf var förstås instängd i ett av våra rum...
Barnen var eld och lågor!

Tess med Enoc och Seth med Wille. 😊

Mysigt att få avsluta kvällen så.

Tess har dock feber igen... jag blir så trött!!! Hon har inte hög feber, men ändå feber. Jag tycker synd om henne! Och om oss.
Men vi har haft en go dag idag och det uppskattar jag!!

Hoppas du haft en fin helg!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0