Londontjejerna

Igår var en härlig dag! Fantastiskt väder och go familj!!!
Vi gick till affären och köpte lördagsgodis och på väg hem plockade vi blommor på den nästan helt vissna blomsterängen. Men vi hittade en hel del fina blommor (trots att det var 1/10 =höst!!!)

På kvällen kom "Londontjejerna". De tjejer som räddade oss i somras och lät oss bo hos dem istället för på det riktigt sunkiga hostelet när vi var i London. Vi ville bjuda på trerätters som tack och igår var det dags.

Blommor från ängen och höstlöv från marken blev dekorationen.

Vilka härliga människor jag får ha i mitt liv!!!

Det blev en kväll full med skratt och knasiga (och härliga) samtal!
Vi spelade även spel- och de fick se ene ny sida hos mig hehe. Jag är inte särskilt tävlingsinriktad men blir lite sur på Stefan när han är för noga med reglerna... hehe- men jag blir bara sur när det inte gynnar mig. Ups.
Jaja, en härlig kväll hade vi iaf!

Ena laget.

Bästa laget (som iof förlorade 😜.)

Vi hade en galet bra kväll! Så glad och tacksam! Jag tycker det är riktigt roligt att fixa och göra mysigt och bjuda på god mat och så.


Framåt småtimmarna märkte vi att Tess inte mådde bra och mycket riktigt så har hon feber och är hängig! Hon har också kräkts - vilket hon ju gör när hon har feber och astma. Astman är dock inte så illa - TACK OCH LOV!!!

Såhär kan det se ut mitt på dagen när man är sjuk:

Älskade Fialotta somnade...

Hoppas du har en fin helg!!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0