Barnen

Tess och förkylning är likamed dålig sömn och mycket hosta på nätterna. Hon är förkyld och vi har fått vara hemma ett par dagar från jobb och förskola nu. Man blir verkligen helt slut av dessa nätter...
Denna gång blev det dock ingen rejäl astma - tack och lov. Vi kör på med vår nebulisator och det hjälper!!
Vi har iaf varit hemma ett par dagar nu men imorrn blir det förskola och jobb igen. Det blir bra.

Min lilla prinsessa... Piggare ikväll och det är skönt!

Den här grabben är ständigt trött. Han kaske växer mycket nu plus att det självklart tar på krafterna att gå i skolan och komma igång med allt där. Sen ska man ju inte glömma att iom dyslexin blir det tufft med många ämnen och han får
kämpa på.

Älskade unge!!!

Den här katten däremot... Hm. Är sur på henne just nu för hon bet mig rejält idag. Det var inte meningen utan hon trodde nog att hon bet på något annat som jag hade i handen, men galet vad ont det gjorde och vad mycket jag blödde...

Knäppa katt 😼.

Nu ska snart Tessiluttan få gå och lägga sig. Så jag önskar god kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0