Bildkavalkad från fredag och lördag

Hej hej.

Håll i dej för nu blir det mycket bilder!! Haha jag har ännu fler från idag, men de får jag visa imorrn!

Igår em/kväll åkte vi till Hallsberg och väntade på tåget som Stefan satt på från Göteborg till Stockholm.

Spänd men glad Seth!

När tåget kom fick vi krama om Stefan, som vi inte träffat sedan tisdagsmorse.

Mysig kram!!

Mina grabbar på väg till Stockholm-Arlanda!

De fick åka förstaklass minsann!

Tess och jag åkte vidare till Kisa och mina föräldrar. Vi var framme vid 21:30. Vi såg en riktigt ståtlig kronhjort precis bredvid vägen i skymningen. Skönt att den stod stilla där 😬

Tidigt imorse flög Stefan och Seth till Manchester. Seth, den lyckosten, fick träffa piloten innan avfärd.

Söt kille, som var riktigt spänd! Jag har fått rapporter från dem att allt gått bra och de är framme i Liverpool nu. Snart börjar matchen! Så roligt för dem!!!
Det är alltså Stefans 40 årspresent som de gör nu!


Tess och jag har det bra här i Kisa!

Idag på förmiddagen kom min mormor och morfar på förmiddagsfika.

Skönt att sitta ute på altanen i denna sköna värmen!

Morfar och Tess leker med cyklar, bilen och kurragömma. Hehe, hon kan köra med honom 😉.

Vi passade på att ta kort på fyra generationer flickor 😉. Min morfar fick va med på ett hörn också. 😊

Ja, här är det ju tre generationer...

Och här en groupie:

Och så allihopa!!

Och så tre generationer igen!

Vilken nåd att få ha såna här härliga kvinnor i mitt liv!!!

Så har vi varit på en lekplats här i närheten.

På väg hem...

Här är det hus jag växte upp i och som mamma och pappa fortfarande bor i. Vilken idyll! Så tacksam att jag fått växa upp här, med mina syskon och föräldrar!

Sen har vi varit vid Flat. Japp sjön heter så...
Helt fantastiskt att ta eftermiddagskaffet där!!!

Såååå härligt!!

Ångrar att jag inte hade badkläder med mig för då hade jag badat! Såååå skönt!

Tess badade lite iaf.

Alltså, 25 grader 10/9! Wow!

Hoppas du har en fin helg!!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0