Dräkt och kost

Idag hade Seths judodräkt kommit till träningen. Kul! 👊🏻 Vi tog ett kort och skickade till Stefan, som är i Luleå denna vecka.

Då ville ju Tess förstås också va med på kort som vi kunde skicka till Stefan. 😊

Hihi.

Idag är också dagen då jag börjar lägga om min kost för att se om värken blir bättre. Och om jag kan bli lite piggare. Spännande att se om jag får ihop det 😁.

Jag försöker ta bort gluten, mejerier och socker. Äta antiinflammatorisk mat helt enkelt. Hm... Får se hur "enkelt" det blir. Men det är nog bara att jag behöver tänka om och vänja mig. Lycka till!! Men funkar det är det ju så värt!! Denna värk är vidrig och jobbig och gör mig galet trött. Så jag provar gärna!!

Ha det nu så bra och önska mig lycka till 😉.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0