Lifeledardag och skogen

Igår var vi iväg från lunch till sen kväll. Vi hade Lifeledardag. Helt amazing! Underbar dag med härliga människor!

Barnen hade barnvakt i form av Erina och Hanna! Jag är så tacksam för att de vill va med våra barn! Tess laddade upp med att klä ut sig till Elsa!

Så söt!!
Vi hängde alltså med de andra lifeledarna i kyrkan och våra pastorer Richard och Rebecca.

Vi hade undervisning, samtal, promenad, tacos, nattvard, bön och gott häng!

Tacksam är ordet!!

Idag har jag dock fått betala med rejäl värk, men det var det värt.

Det första Tess frågade när hon vaknade var om Hanna och Erina kan vara barnvakt igen 😊. Gott betyg.

Idag har vi varit ute och grillat med Rasbergs och Karlssons. Så härligt! Jag var nära att inte följa med pga värk, men är så glad att jag bestämde mig för att följa med ändå. Naturen, goda skratt och goda vänner är läkande på alla sätt!!

På väg till grillplatsen!

Där väntade en eld och härliga vänner!

Mycket bilder blir det. Men vi hade det ju så gott!

Kurragömma.

Glad är ordet!

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0