Tacksam

Hej hej!
Alltså, jag är så tacksam för de härliga människor jag får ha i mitt liv!

En av dem är denna fina tjej!

Hanna... Vi hade en härlig stund i stadsträdgården i solen idag!

Haha, fåglarna badade runt omkring oss. Så söta. Här är en fågel som tog sig ett dopp.

Ikväll har vi haft Life och där finns också så många fantastiska människor! Alltså... Så underbart!!!

Här är en tjej, Erina, som pratade utifrån "Den sonen gör fri är verkligen fri". (Joh 8:36).

Så bra! Och så fin tjej!!
För mig är dessa människor oerhört viktiga! Att få dela livet! Så som det verkligen är med toppar och dalar, bra och dåligt!
Det som är så bra är att liferna vi har i kyrkan alltid har plats för en till 😊 och alla är välkomna. Det gillar jag!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0