Vackert

Hej där!
Hur står det till en dag som denna?
Ikväll är sista kvällen Stefan är hemma på 11 - ELVA - dagar! Han åker iväg på jobb, sen ska han och Seth till England. Såååå roligt för dem! Och sen åker han på jobb direkt från Arlanda, när de kommer hem igen.
Englandsresan är Stefans 40 årspresent. Så roligt att de kommer iväg!!! Seth är så spänd och nervös över att få flyga för första gången och åka till ett annat land. Sötpropp! Vad han längtar!

Igår cyklade Seth och jag till Immanuelkyrkan, där två av hans klasskompisar döptes. Joybells sjöng och det var en härlig förmiddag!!

På eftermiddagen var Tess på dans. Så roligt!! Vad jag beundrar alla som leder barn i sådant här! Vilket tålamod! 25-30 barn mellan 3-5 år som dansar... Haha vad härligt!!!!

Tess tyckte det var roligt och vi hoppas hon fortsätter tycka det är roligt!!

Det var en fantastisk solnedgång på kvällen! Som jag älskar naturens färger och detta vackra!

Inga filter utan helt och hållet såhär det såg ut!!

Idag har det varit jobb, skola och förskola. Ikväll tog jag och Alex en liten promenad. Så skönt! Det är ju svårt för mig att få till promenader när jag är själv med barnen, så det var bra att passa på!

Hoppas du har en fin kväll!!! Stor kram från mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0