Valborg

Idag har vi alla mått bättre. Både Stefan och jag är rejält trötta (min utmattning blir sämre när det händer saker utöver det vanliga och Stefan har fortfarande ont, även om det inte går att jämföra med igår). 


Hela förmiddagen tog vi det lugnt. Det enda vi gjorde var att åka och köpa godis då barnen inte fick lördagsgodis igår.

Sen busades det en hel del mellan far och dotter. Tess tycker det ä så kul att busa med honom 😊. Jag passade på att ta kort...

När det var sen eftermiddag gick vi ut till parken här utanför och grillade tillsammans med Jonte och Katarina. Så härligt att kunna träffa vänner när nu inte helgen blev som vi ville. Älskar att ha dessa vänner i vårt liv!

Tess och jag spelade Boccia. Hon var rätt duktig på det måste jag säga. Det är bara det att hon har svårt att ta instruktioner 😉.

Barnen lekte och grejade.

Sen åt vi gott!

Och så tog vi en "groupie" förstås.

Haha.


Seth och jag började titta på Guardians of the Galaxy nu ikväll. Tanken är att vi ska gå på bio och se tvåan sen. Han blev så glad när jag såg detta filter på Facebook 😊:

Haha.



Hoppas du har en fin valborgsmässoafton 😊🔥
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0