Memory lane

Tjaba tjena hallå!! 

Hur står det till en dag som denna? 

Idag har jag gått lite på memory lane. Det är så roligt att gå tillbaka i bloggen och se kort på Seth som liten, katterna när de kom och så Tess som liten. 

Jag funderar ibland på att sluta blogga, men Stefan vill inte det och jag vill oftast fortsätta. Det är bara det att jag ibland inte vet vad jag ska skriva om och det blir mest blaj. Men samtidigt har jag skrivit nästan varje dag i snart nio år och det är roligt att ha bloggen. 
Ni är ju ett gäng som hänger här inne varje dag och jag hoppas ni orkar hänga kvar här tills inspirationen kommer tillbaka. Jag kommer skriva nästan dagligen förstås, men det kanske blir mest blaj 😉.

Iallefall, som Tess säger, så kommer ett par gamla bilder på mina två älskade ungar!!! 


Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0