Poolbad

Hej hej hallå! 


Vår dag idag:

Både Steff och jag jobbade, Tess var på föris för första gången på 7 veckor och Seth, som ogillar att vara ensam hemma, var med Stefan på jobbet. På lunchen sågs jag och killarna och gick till banken i ett ärende där. Jag skrattade gott när jag såg fdem komma gåendes. De ser liksom likadana ut i gångstil 😊

Tess var så glad att vara rillbaka på förskolan! Drt är skönt när det är så!


Efter jobb och skola åkte vi ut till Mosås och Marcus med familj. Vi har verkligen inte setts i sommar så det var mysigt!

De har dessutom byggt pool och det gillades.

Haha, jag bad Lovisa ta kort på Tess och Molly och Molly ville va med på nära håll. Haha sååååå söt!

Killarna kom också ut och badade en stund. 

Goa pojkar!!


Stefan och Emma hängde där inne 😉

De hängde inte där inne hela tiden förstås, men det lät bra när jag skrev det haha 🤗.


Nu ska här sovas så jag orkar jobba imorrn igen.

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0