Sorg

Hej hej.

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar, men det har varit lite rörigt här hemma.
Härom natten fick vi bud om att Stefans pappa hade dött. Så Stefan och hand bror har varit iväg till Skåne nu några dagar.
Det är tungt...

Men glädjen att ha varandra och att Stefan och Christian har varandra och att vi familjer har varandra är stor! 
Inger är här med oss nu och det är också skönt!

Igår sysselsatte vi oss med att leka frisör. Haha. Jag klippte Seth och färjade hans hår, då han önskat ett tag att få blått hår. 
Jag passade även på att ha en färgbomb i Tess toppar. Det försvinner vartefter, men sitter kvar ett tag. Kul! 

Så coola ungar alltså!!


Här är Tess och jag på väg mellan förskola och vårt hem. Goa tjej!

Seth var med mig på jobbet på förmiddagen och sedan hämtade bästa Alexandra honom så han fick träffa Cornelia och Sebbe. Här väntar vi utanför mitt jobb på att han ska bli hämtad 💙😊.

Nu är Stefan hemma igen och vi ska försöka sova några timmar innan vi åker iväg på ett bröllop i Dalarna. 


Hoppas du får en fin helg min vän! 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0