God Jul

God jul från oss denna julafton!!
(null)
Vi har haft en härlig dag med farmor och Stefans bror med familj! 

(null)

(null)
Mina och Tess.


(null)
Hela familjen! 

(null)


(null)
Jag lånade Christians julmössa en stund. Haha 😂.

(null)
Julmiddag! 

(null)
Me and my love.

(null)
Bästa mannen i världen!! 

(null)
Barnen tittar alltid på Polarexpressen i denna del av familjen så den tittade de på när vi gjorde maten.

(null)
Jultröjorna! 

(null)
Emma-Karin och jag. Fina svägerska!!! 

(null)
Seth som tog en selfie 😊.

(null)


(null)
Tess och Emma-Karin myser en stund. 

En riktigt bra dag som sagt!

Jag hoppas att du haft en fin dag du med!
Imorgon väntar det 12 årskalas för Seth! Tänk att han blir 12 år 😱. Var tar tiden vägen?

Kraaaaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0