Grattis Seth 12 år

Jag säger det varje år, men jag kan inte fatta vad tiden går!! 12 år har denna fantastiska kille funnits i våra liv. Han är en välsignelse varje dag! 
Han är rolig, omtänksam, empatisk, en fantastisk ledare, har ett stort hjärta, kan blixtra till i humöret men det går lika fort över. Hans skratt är smittsamt och han har en fantastisk humor. Han älskar människor och Jesus.
Jag är så stolt över honom och älskar honom!! 

Vi började morgonen med att sjunga för honom här på hotellrummet.


(null)

(null)
En egen dator! Lycka!!


Hos kusinerna blev det mer firande och tårta förstås! 
(null)

(null)

Av farmor fick han en glasskål han önskat dig av farmor. På Smultronstället hade de i somras försäljning av gamla uppläggningsfat och detta fastnade han förstås för och farmor köpte i present 😊.
(null)
Gott med glass till efterrätt. Till middag ville han ha tacos så det blev det. 

Vi har haft en härlig jul! Så tacksam för det ♥️

Jag önskar dej en god fortsättning och hoppas innerligt att du haft en bra jul!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0