Bio

Halloj!

Idag har vi haft en familjedag!!

Långfrukost tillsammans och en busig Tess som hällde ut lego på golvet och dansade runt när hon skulle plocka upp det igen. 😂

Mitt på dagen gick vi på bio och såg Trolls. Vilken bra film! Vilken härlig musik och färger!! 

Sånginsatserna var helt grymma!!

Hela familjen var nöjd när

Vi gick därifrån. 

Hoppas sången från Trolls vinner en Oscar inatt!! Den är så bra!

Tyvärr blev det för mycket för mig igår så idag har kroppen lagt ner, vilket gör att jag redan ligger i sängen. Huvet går på högvarv men kroppen är trött och värker. Skönt att Stefan är hemma och gör det som behöver göras med barnen och så. Jag är ändå glad för denna helg!! 

Hoppas du haft en fin helg! Jag önskar dej också en fin vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0