Det går framåt

Hej hej.

Hur har du det min vän?
Här hemma går det framåt. 
Idag åkte vi till Ikea och köpte lite grejer och åt lunch.
Vi skrattade oss igenom lunchen. Vi är såååå trötta 😊.

Nu har vi Internet, vilket är det viktigaste enligt Seth. 😜 Han blev så glad när vi pratade förut odag och jag sa att det funkar nu.


Köket är nästan klart. Så skönt! Det står några kartonger kvar. Där ska vi ha en liten köksö som grejerna i kartongerna ska vara på. Vi har dock inte hittat någon som passar än...

Så ska självklart gardinerna upp och lite blommor i fönstren. Jag får

Visa fler bilder sen när vi börjar bli färdiga. Som du ser in man inte sitta i köket men vi har en stor matplats istället.

Nu ska jag försöka sova. Sover så illa dåligt just nu och då är det bäst att passa på när jag är trött.

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0