Hurraaaaa

Idag fyller Stefan 41 år!! 

Hurra hurra hurra hurraaaaaa! 

Vi började morgonen med att barnen fick slå in sina presenter till stefan och skriva kort. Hör är Tess in action.

Vi sjöng och firade, men jag glömde ta kort 😳.


Vi lever ju i kaos med kartonger överallt och med att packa och greja. 
När stefan var till tippen och slängde skräp gick jag och barnen och köpte lördagsgodis.

Det är alltid en mysig grej att göra på lördagar! 


Sen var Tess bjuden på födelsedagskalas. Hon var så glad! 

Här skjutsar jag hem Tess och hennes kompis 😊.

Glada brudar 😊.


Som sagt; vi packar mycket och överallt hittar man katten i lådor man packar i. 

Jag försöker tala om för henne att hon kommer få följa med när vi flyttar, så hon behöver inte va i kartongerna hela tiden, men hon lyssnar inte på det 😺.


Nu är Seth på kalas, Tess sover VG Stefan och jag ska äta. Skönt!

Hopps du har en fin helg!!

Kram 


Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder. Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag.

Svar: Tusen tack 😊 Detsamma ❤️
Maria

2017-02-14 @ 14:24:31
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0