Glimmingen

Idag har vi varit vid sjön Glimmingen och badat. 

Där är det sandstrand och det är det Tess helst vill ha. Jag med om jag får välja 😊.

Såhär ser det ut. Seth är i heeeela tiden och Tess också, när hon väl kommit i. 

De har verkligen roligt ihop såhär. Jag är så stolt över Seth och vilken fantastisk bror han är till Tess!


Ikväll tog Stefan och jag en rask promenad i elljusspåret. Så skönt! Strax över 5 km blev det.

Jag såg så vackra blåklockor så jag var tvungen att stanna och ta kort 😊.

Även här hemma hos mamma och pappa finns det så fina blommor. Kolla:

Alltså älskar blommor och särskilt rosor!!


Nä, nu sover Tess och de andra väntar på mig 😊

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0